Zapisz się, żeby nie przegapić startuZapisz się, żeby nie przegapić startuZapisz się, żeby nie przegapić startuZapisz się, żeby nie przegapić startuZapisz się, żeby nie przegapić startu
Zapisz się, żeby nie przegapić startuZapisz się, żeby nie przegapić startuZapisz się, żeby nie przegapić startuZapisz się, żeby nie przegapić startuZapisz się, żeby nie przegapić startu

Nalanda – gdzie najlepsi uczą najlepszych

Dołącz do nas i publikuj swoje kursy i szkolenia na pierwszej platformie premium, gdzie spotkasz zaangażowanych klientów szukających jakości, gotowych inwestować w rozwój. Dzięki nam dotrzesz do osób, które cenią sprawdzoną wiedzę i jakość.

Chcę znaleźć kursantów

Ekonomia edukacji online rośnie

Witaj na platformie do sprzedaży kursów i szkoleń premium

Na całym świecie liczba użytkowników platform MOOC (Massive Open Online Courses) wzrosła ze 180 milionów
w 2019 roku do 220 milionów w 2021 roku (opi.org).

Wartość rynku e-learningu wzrosła ze 165 miliardów dolarów w 2015 roku do prognozowanych 240 miliardów dolarów w 2023 roku, co oznacza wzrost o około 45% (rp.pl).

Pandemia w szczególności miała wpływ na rozwój e-learningu. Badania pokazały, że 73% firm korzystało
z e-learningu asynchronicznego w jej trakcie, a 89% planowało kontynuować ten model szkoleń po pandemii
(e-learning).

Blisko 50% dorosłych Polaków korzysta z internetowych materiałów edukacyjnych.

Z danych wynika, że 71% dorosłych kontynuuje naukę po zakończeniu obowiązkowej edukacji, a ponad połowa tej grupy korzysta z zasobów online (businessinsider.com).

Szkolenia online stanowią około 40% wszystkich organizowanych szkoleń (Eventis).

Kampania sprzedażowa produktu high ticket to ogrom pracy

1.

Trzeba zebrać listę zainteresowanych.

2.

Ustawić reklamy.

3.

Zaplanować maile.

4.

Wdrożyć landing page.

Nie masz czasu na marketing? Zajmiemy się tym!

Po prostu dodaj ofertę, a my opublikujemy ją w ciągu 24h.

Chcę dodać moje ogłoszenie

Zyskaj dodatkowe miejsce do promocji produktów

Marketingu nigdy dość

Biznes to gra liczb, a w wielu przypadkach efekt skali załatwia skuteczność. Z nami skala Twoich działań będzie jeszcze większa.

Bezpieczeństwo na wypadek utraty marketingu

Być może dzisiaj masz zespół lub wykonawców, którzy działają bez zarzutu. Ale to nadal ludzie.

Nie ujmujemy im wartości, niemniej człowiek: choruje, zmienia pracę, ma emocje, ma swoje zdanie, ulega wypadkom.

Powodów zakończenia współpracy może być wiele. Wtedy masz Nalandę jako zabezpieczenie kontynuacji marketingu.

Podobnie, jeżeli nagle Twoja strona ulegnie awarii albo konto reklamowe zostanie zablokowane – nadal masz miejsce do promowania swoich produktów.

Dwa razy więcej marketingu

Jako firma możesz mieć tylko jedno miejsce w wynikach wyszukiwania Google.

Z nami – możesz mieć dwa! Dzięki współpracy z Nalandą masz szansę pokonać konkurencję na topowych miejscach.

Przed
Po

Klienci kupują od marek, którym ufają

Korzystasz z naszego autorytetu

A przy produktach high-ticket tego zaufania trzeba naprawdę sporo. Współpraca z nami będzie dla Ciebie dodatkowym poświadczeniem jakości.

Twoja marka będzie się kojarzyć z autorytetami w świecie szkoleń

To zjawiska psychologiczne znane jako efekt aureoli
i transfer autorytetu.

Publikacja ogłoszenia pomiędzy znanymi osobistościami pośrednio wpływa na Twój autorytet
i zaufanie do Ciebie, co przełoży się na lepszą sprzedaż.

Organizacja kampanii sprzedażowej może trwać nawet kilka miesięcy.

U nas najpierw

dostarczasz materiały.

Następnie

zamawiasz subskrypcję.

I...

obserwujesz sprzedaż.

Szybko ruszysz z kampanią. Twoje ogłoszenie trafi na platformę w ciągu 24h.

Wchodzisz z nowym produktem high-ticket?

Przedsprzedaż jest najlepszym sposobem sprawdzenia, czy będzie popyt.

Zamiast tworzyć rozbudowany landing page, długą sekwencję mailową i skomplikowany lejek sprzedażowy, zostaw to nam.

Wystarczy, że:

wykupisz subskrypcję.

Następnie

stworzysz opis produktu.

A my...

opublikujemy i udostępnimy Twoją ofertę w 24h.

Wygodnie zorganizujesz przedsprzedaż. Od nas Twoi klienci trafią prosto do koszyka. Minimalnym nakładem pracy sprawdzisz, czy będzie popyt na Twój produkt
i czy warto organizować dużą kampanię.

To Twój pierwszy produkt?
Pomożemy Ci zacząć

Być może dopiero nosisz się z zamiarem stworzenia produktu szkoleniowego. Może już masz taki produkt, ale nie wiesz, jak go rozpromować. Zdaj się na nas.

Powiemy Ci, o co zadbać, na co zwrócić uwagę, czego się wystrzegać, żeby uniknąć błędów i zwiększyć skuteczność.

Ale śpiesz się – liczba miejsc ograniczonaAle śpiesz się – liczba miejsc ograniczonaAle śpiesz się – liczba miejsc ograniczonaAle śpiesz się – liczba miejsc ograniczonaAle śpiesz się – liczba miejsc ograniczonaAle śpiesz się – liczba miejsc ograniczona
Ale śpiesz się – liczba miejsc ograniczonaAle śpiesz się – liczba miejsc ograniczonaAle śpiesz się – liczba miejsc ograniczonaAle śpiesz się – liczba miejsc ograniczonaAle śpiesz się – liczba miejsc ograniczonaAle śpiesz się – liczba miejsc ograniczona

Ogłoszenia Top of the top – tylko dla zdecydowanych

Chcesz się znaleźć na szczycie listy ogłoszeń?

Wyróżnimy Twoje ogłoszenie, by było pierwszą rzeczą, jaką zobaczy Twój klient na liście.

Wyobraź sobie

Allegro, które publikuje tylko oferty sprzedaży dóbr luksusowych.

Wyobraź sobie

OTOMOTO, które oferuje wyłącznie nowe sportowe samochody i limuzyny.

Wyobraź sobie

Pracuj.pl z ofertami pracy od 20 tys. miesięcznie wzwyż.

Wyobraź sobie

Pięciogwiazdkowy hotel, który gości jedynie milionerów.

Tym jest Nalanda dla Twojego produktu szkoleniowego.

Nalanda była jednym z najważniejszych ośrodków edukacyjnych w historii, działającym jako buddyjski klasztor i uniwersytet w północno-wschodnich Indiach, na terenie obecnego stanu Bihar.

To miejsce, w którym najlepsi nauczyciele kształcili najambitniejszych uczniów. Liczba studentów w Nalandzie wynosiła od kilku tysięcy do nawet 10 tysięcy w szczytowym okresie.

Ta idea nam przyświeca.

Jak działa Nalanda?

1.

Publikujesz na platformie swoje ogłoszenie.

2.

Uruchamiamy machinę marketingową, żeby je rozpromować.

3.

Klienci klikają ogłoszenie i dokonują zakupu u nas na platformie. 

4.

A twoje produkty znikają w mgnieniu oka.

Proste. Przejrzyste. Prestiżowe.

Kiedy chcesz zacząć sprzedawać?

Dodaj swoje ogłoszenie

FAQ – najczęściej zadawane pytania o publikację ogłoszeń w Nalandzie

Pytanie

Czy jest limit dodawanych ofert?
Wszsytko zależy od pakietu który wybierzesz.
Rozwiń
Wszsytko zależy od pakietu który wybierzesz.

Pytanie

Czy otrzymam fakturę?
Oczywiście. Natychmiast po opłaceniu subskrypcji na podanego maila przyjdzie faktura.
Rozwiń
Oczywiście. Natychmiast po opłaceniu subskrypcji na podanego maila przyjdzie faktura.

Pytanie

Czy mogę opublikować ogłoszenie na mniej niż 30 dni?
Ogłoszenie może być opublikowane krócej, jednak cena minimalna zostanie uwzględniona.
Rozwiń
Ogłoszenie może być opublikowane krócej, jednak cena minimalna zostanie uwzględniona.

Pytanie

Ile kosztuje publikacja ogłoszenia?
W zależności od czasu, na jaki ogłoszenie ma być opublikowane oraz dodatkowych warunków (np. wyróżnienia), koszt subskrypcji to od XXXX do XXXX. Dokładny cennik znajdziesz tutaj.
Rozwiń
W zależności od czasu, na jaki ogłoszenie ma być opublikowane oraz dodatkowych warunków (np. wyróżnienia), koszt subskrypcji to od XXXX do XXXX. Dokładny cennik znajdziesz tutaj.

Zapisz się już teraz!

Zostaw nam swój e-mail, a powiadomimy Cię, gdy ruszymy.

Obiecujemy – warto czekać!